top of page

«3доровий спосіб життя - вибір успішних і щасливих»

Із 10 грудня 2021 року по 10 січня 2022 року у Великоолександрівській ЗОШ І-ІІІ ст №1 був проведений місячник «Бути здоровим - класно!». Місяць був насичений різноманітними заходами: від спортивно-оздоровчих до кулнінарних. А саме:

- Учні приймали участь у різноманітних спортивних змаганнях "Рух - запорука здоров'я";

- учні 1-4 класів долучилися разом з батьками до флешмобу "Готуємо вдома";

- класні керівники провели бесіди про здоровий спосіб життя з учнями: "Я за ЗСЖ" (1-4 класи), "Як зберегти здоров'я" (5-7 класи), "Профілактика тютюнопаління" (8-11 класи);

- З учнями 8-9 класів була проведена ділова гра «Ми за здоровий спосіб життя!»;

- Виставка малюнків та плакатів, перегляд відеороликів з теми збереження здоров’я та безпека життєдіяльності «Ми - за здоровий спосіб життя»;

- профілактичні бесіди з дітьми «групи ризику» (5-11 класи)

- батьківські онлайн збори: "Особиста гігієна і здоров’я учнів" (1-4 класи), "Фізичне та психологічне здоров’я дитини" (5-7 класи), "Відповідальність батьків за правопорушення неповнолітніх" (8-11 класи)

- на уроках учителі акцентували увагу на правильності вибору ЗСЖ: розв'язували задачі про корисні продукти харчування (на уроках математики), досліджували вміст ГМО у продуктах харчування (на уроках хімії), писали диктанти про важливість обрання здорового способу життя та вплив його на подальше життя людини (на уроках української мови).

Місяць був цікавим та дуже пізнавальним. Учні зрозуміли важливість обрання ЗСЖ.


Σχόλια


bottom of page